Alla inlägg under januari 2014

Av annie larsson - 29 januari 2014 19:10

längesedan jag var in och skrev här sen sist, men mycket händer i livet och helt ärligt så är inte bloggen det jag tänker på när jag sitter med skolarbeten upp till öronen eller när jag ställer klockan för att morgon efter kliva upp och åka på jobbet.

men nu sitter jag här i härnösand och har en ledig eftermiddag utan plugg eller inläsning för en examination.

Examination hade vi idag och så har vi en på fredag som jag tror kommer gå betydligt mkt bättre än vad dagens gjorde.

sen på fredag blir det raka vägen hem till A som i veckan är hemma och tar hand om huset och allt som det innebär.

känns nu också att kroppen är trött på detta mörker, men spontana som vi är jag och A så bestämde vi oss för att haka på våra vänner på en weekend i sälen och jag ser så fram emot det och även om det 

är en bra bit till dess så ser jag fram emot det och nästan längtar till alla arbeten som ska vara klara till dess är gjorda så man kan lägga undan dem och helt fokusera på att inte bryta benen i backen.
Denna gång blir det vi och två par till från Ulricehamn och inga barn vilket är lite trist men samtidigt ska det bli skönt att få lite egentid med föräldrarna och inte vara begränsade av att behöva vara hemma i ngn speciell tid för att de ska ätas eller sovas.


så nu siktar vi på att fira vår 4årsdag som förlovade och sen är den en innevecka till innan jag får börja packa väskan och testa pjäxorna och bege oss!

"some people just make your laugh a little louder"


A

Ovido - Quiz & Flashcards