Alla inlägg under mars 2013

Av annie larsson - 28 mars 2013 23:05


påsk!
imorgon är det långfredag, tydligen den längsta fredagen som vi har.

Det ska grabbarna ta fasta på genom att kliva upp klockan 4 för att sedan bege sig ut på isen.

Jag kommer ut liiite senare än dem och jag har min oboy och minttu. sen kommer familjen ut på isen.

jag längtar tills jag får krama om syster.


annars så har jag de bästa familjerna man kan ha.

imorgon ska de få umgås allihopa, MYS!

Av annie larsson - 25 mars 2013 13:32

slutet av mars.


Lillasyster M har tagit körkort och åker runt i kommunen med det största leende jag någonsin sett på henne.
Lillasyster P kommer hem på torsdag kväll och jag har nog aldrig saknat henne så här mycket, att hon sedan ska åka till Kina om två veckor och jag inte kommer kunna prata med henne på riktigt på fem veckor gör att jag saknar henne ännu mer.


Påsken är iallafall nära och jag har två arbetspass att avklara innan jag kan fira påsk ute på isen med mina vänner, familj och underbara småkusiner.
Långledigt för oss båda två här hemma är inte att skryta med och nu kommer alla utom min stjärna vara hemma under påsken.


En liten sväng upp till Ånge nu för att handla lite och sedan ska jag leta reda på våffeljärnet för idag ska A få våfflor och jag ska försöka få i mig en innan jag hoppar på soppan jag tänkte göra.
Vad gör man inte för den man håller kär när det ändå är våffeldagen.


tjenis!

Av annie larsson - 15 mars 2013 22:07


Mysig tur till stan med syster och mamma.
Jag fick köra ner då mamma var trött efter att ha varit på massage och det gick i en rasande fart.

Blev lite spring på Birsta och såklart på Ikea innan vi vände bilen hemöver skogarna.
Syster övningskörde hem ifrån sundsvall och jag blev faktiskt lite stolt över hur stor och duktig hon är.


Imorgon är det angling på schemat och efter det så ska vi försöka sova en timme eller två så vi orkar med middag och sedan Al Pitcher imorgon med Hanna och Patrick.
Antar att det är lika bra att packa ned servetter då jag oftast skattar så jag gråter åt komiker och förhoppningsvis så blir morgonkvällen inte något undantag.

Trött som bara den efter att klockan ringde alldeles för tidigt imorse.

önskar er alla en trevlig helg!


Tjenis!

Av annie larsson - 7 mars 2013 13:14


torsdag förmiddag.

jag ska snart bege mig till köket för att göra en liten lunch.


Dagarna går förbi i en jädra fart och nu är vi i mars.

men här hemma njuter vi av att det snart är vår och snart sommar.

vi jobbar om varandra och när vi väl ses så är det som när vi precis träffades.


jag har hittat mannen in mina drömmar och jag kommer alltid klaga på att han inte tvättar, att han låter sin tvätthög bli så pass stor att det tar flera dagar att tvätta unda.

Jag kommer fortsätta reta honom, kittla honom och jävlas med honom.

Men jag gör det bara för att jag älskar honom av hela mitt hjärta.


god förmiddag!

Ovido - Quiz & Flashcards