Direktlänk till inlägg 1 juni 2013

23. when time isn´t enough. what do we have then?

Av annie larsson - 1 juni 2013 23:55

Längesedan sist.
Tiden räcker som vanligt inte till och här hemma har vi varit utan internet i lite mer än en vecka fram till igår.
A ringde mer än en gång till vår kära leverenatör och till slut löste de problemet och jag slapp ringa och vara förbannad.

Trippen till Ulricehamn och våra eminenta, underbara vänner var värd varenda timme i bilen och vi fick båda ro i kroppen för första gången sedan i höstas.

Annars räcker inte tiden till här hemma för alla projekt jag vill starta varenda sommar, men i år kanske vi får komma en liten bit på vägen iallafall.
Älskar att bo ute i skogen men så småningom ska jag ta med mig A och innehållet i detta hus och hitta ett annat.

Har haft en fantastisk helg så här långt och på fredag till veckan kliver jag på en liten kort semester som ska bli så välbehövlig för min del.
Att släppa allt som heter jobb, TMK, procent osvosvosv och bara vara tillsammans med de människor jag väljer att vara med och eftersom min pärla inte längre är 10 minuter härifrån har även en resa till Sthlm i slutet av Juni planlagts tillsammans med henne vilket jag ser så fram emot.

Och som det inte vore nog så kommer min syster hem på Måndag och på tisdag sätter hon igång och jobbar vilket jag ser fram emot då vi får tillbringa mer tid med varandra denna sommar innan hon sticker tillbaka till Jönköping i Augusti igen.

Nu ska jag passa på att sova i en STOR säng alldeles själv.


Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annie larsson - 26 mars 2015 11:08

Hur tacksam får man vara över det faktum att man en vecka imånaden får bo i en stad och i ett hus som känns som hemma? Jag är otroligt tacksam för att ha en bonusfamilj här uppe i Härnösand som känns som min riktiga. De stöttar, är intresserade över ...

Av annie larsson - 29 januari 2014 19:10

längesedan jag var in och skrev här sen sist, men mycket händer i livet och helt ärligt så är inte bloggen det jag tänker på när jag sitter med skolarbeten upp till öronen eller när jag ställer klockan för att morgon efter kliva upp och åka på jobbet...

Av annie larsson - 4 december 2013 20:11

Innevecka, en natt kvar till jag får sova i min säng, dricka gott vatten och ge A en stor kram. jag är nöjd med denna vecka, otroligt nöjd och bortsett från att jag är äckligt trött och hatar att sovasjälv så har jag njutit av den här veckan.   ...

Av annie larsson - 22 september 2013 23:51

Idag ringde klockan 04:13 och jag var mer död än levande när jag kravlade mig ur sängen.Men när dimman lättade, hunden skällde och solen började värma ryggen så insåg jag att det var just där, just då jag skulle sitta där och bara njuta. Sen saknad...

Av annie larsson - 3 september 2013 20:00

September månad och ett nytt skede i livet har trätt in. Jag befinner mig just nu i Härnösand och saknar min andra halva så otroligt mycket trots att vi bara varit ifrån varandra i 2 dagar.Förhoppningsvis går det över imorgon då jag vet att det bar...

Ovido - Quiz & Flashcards